پرش لینک ها

توافق‌نامه پکیج سرخطی چیتا

اين توافق‌نامه بين وب‌سایت چیتاسافت و خريدار نرم افزار حاوی قفل نرم افزاری که در موافقت‌نامه بهره بردار ناميده ميشود، منعقد ميگردد.

اين توافق‌نامه در اجراي ماده 10 قانون مدني منعقد گرديده و طرفين ضمن پذيرش کليه شروط و تعهدات مندرج در آن، متعهد وملتزم به اجرای کامل مفاد آن گرديدند.

1- با خريد نرم افزار، قفل نرم افزاری و مجوز بهره برداری از نرم افزار به بهره بردار اعطاء ميگردد. بهره بردار حق استفاده از نرم افزار فوق را داشته و در عين حال حق ياد شده شخصی و غيرانحصاری است و نامبرده حق دارد که در زمان واحد از نرم افزار فوق فقط برروی دو کامپيوتر استفاده نمايد. با بارگذاری نرم افزار بر روی حافظه موقت يا بر روی حافظه دائم کامپيوتر (هارد ديسک) نرم افزار در حال استفاده تلقی مي شود.

2- مالکيت نرم افزار وتمامي حقوق مادی و معنوی متعلق به آن و همچنين منافع و مستندات آن از هر جهت متعلق به وب‌سایت چیتاسافت بوده ومشمول تمامي قوانين و مقررات حمايت از کپی رايت می باشد و نقض اين حقوق باعث شمول واجرای ضمانت اجراهای کيفری و حقوقی مندرج در قوانين موضوعه خواهد شد.

تبصره: چیتاسافت در اعمال تغييرات در ويرايش ها و نسخه های جديد کاملا مختار است.

3- هر گونه استفاده و بهره برداری غيرقانونی از نرم افزار تحت عناويني مانند کپی غير مجاز نرم افزار و يا مستندات آن، الحاق آن به نرم افزارهای ديگر و يا الحاق نرم افزارهاي ديگر به آن، مهندسي معکوس، انتقال نرم افزار به غير به هرشکل اعم از فروش، اجاره و امانت، انتقال فايلهای نرم افزاری به بهره برداران ديگر، هرگونه تلاش براي دسترسی به بانک اطلاعاتی، انتشار و يا توزيع در معرض عموم به هر شکل و با هر وسيله اي ممنوع است.

در صورت تخلف بهره بردار از مفاد اين ماده و يا ديگر تعهدات ناشی از اين توافق‌نامه، وی مسئول و متعهد به جبران کليه خسارات های مادی و معنوی، مستقيم و يا غير مستقيم وارده به چیتاسافت خواهد بود و چیتاسافت اجازه قطع کامل خدمات پشتيانی را خواهد داشت.

4- هر فايل اجرايي چيتا داراي فايل ورژن حاوي ارقام بصورت چهار بخش به فرمت ##.##.##.## می باشد که # نشان دهنده عدد مي باشد.(نمونه فايل ورژن: 9.6.0.10) از اين پس در اين توافق نامه دو رقم اول سمت چپ شماره نسخه و ارقام بعدی به سمت راست ويرايش نرم افزار ناميده مي شوند. بطور مثال در اين نمونه شماره نسخه 9 و ويرايش 6.0.10 مي باشد.

5-  بهره بردار موظف است بستر مناسب نرم افزاری اعم از سيستم عامل و نرم افزارهاي وابسته و سخت‌افزار مناسب جهت اجرای نرم‌افزار و ذخيره‌سازی اطلاعات وارده را با توجه به حجم و سرعت مورد نياز تامين نمايد.

6- در صورت استفاده نرم‌افزار نوع تحت شبکه، نصب و راه‌اندازی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه و تامين شبکه با سرعت مناسب و متناسب با حجم اطلاعات برای دستيابی به سرعت مورد نظر در نرم افزار و همچنين نگهداری شبکه بر عهده بهره بردار خواهد بود.

7-  محصول فوق از زمان خريد در سال اول تحت پشتيبانی رايگان چیتاسافت قراردارد که شامل خدمات پشتيبانی تلفنی، دريافت آخرين ويرايش همين نسخه و همچنين تعويض قفل های معيوب مي باشد و برای سال های بعد در صورت تمديد پشتيبانی در اختيار بهره بردار قرار مي گيرد.

تبصره 1- ارائه خدمات پشتيبانی در ايام کاری و در ساعات 9 الي 22 به صورت تلفنی و پيامکی از طريق فرم تماس با ما که در وبسايت چيتاسافت درج گرديده قابل انجام مي باشد.

تبصره 2- بدليل رفع باگ هاي گزارش شده و همچنين تغييرات تکنولوژی، بهره بردار بايد شخصا عرضه نسخه های جديد را پيگيری نموده و بطور مداوم نسبت به بروزرسانی نرم افزار به ويرايش ها و نسخه های جديد و همچنين تمديد پشتيبانی سالانه اقدام نمايد.

تبصره 3- هر گونه خدمات پشتيبانی محدود به راهنمايی برای چگونگی استفاده از نرم افزار و رفع باگ هاي احتمالی نرم افزار می باشد و سوالات تخصصی، سخت افزاری و … مشمول خدمات پشتيبانی نيستند.

تبصره 4- هزينه تمديد پشتيباني سالانه منطبق بر مصوبه نظام صنفی رايانه ای کشور وحداقل بيست وپنج درصد قيمت جاری نرم افزارخواهد بود.

 تبصره 5- دريافت ويرايش های رايگان در زمان پشتيبانی مشمول ويرايش های همان نسخه مي باشد و در صورت توليد محصول با نسخه جديد، مشمول اين بروزرسانی نمی گردد.

تبصره 6- نصب مجدد مشمول پشتيبانی نبوده و در صورت وجود مشمول هزينه می باشد.

تبصره7- در صورت نياز به نصب و يا تعويض سيستم عامل و يانصب نرم افزارهاي وابسته،هزينه تهيه،نصب و راه اندازی برعهده بهره بردار است.

تبصره 8- جهت استفاده از نرم افزار چيتا و همچنين ارائه خدمات سريع تر توسط تيم پشتيبانی، بهره بردار بايد سيستم خود را مجهز به اينترنت پرسرعت پايدار نمايد.

تبصره 9- هرگونه خدمات تعويض و يا برنامه ريزی مجدد قفل نرم افزاری منوط به تمديد پشتيبانی می باشد.

تبصره 10- چیتاسافت تا يک سال تعهد تمديد پشتيبانی نرم افزار از زمان توقف توليد و عرضه محصول را برعهده مي گيرد.

تبصره 11- هزينه های هر گونه خدمات خارج از تعهدات پشتيبانی، مبتنی بر تعرفه های سازمان نظام صنفی رايانه ای کشور خواهد بود.

8- استفاده از اين نرم افزار در جهت امور سرخطی سهام شرکت های بازار بورس اوراق بهادار علاوه بر تسلط کافی به نرم افزار نيازمند به پيش نياز های ديگری هم می باشد که لازم است کاربر تمامی آن ها را هنگام انجام سرخطی رعايت کرده تا بتواند به نتايج مناسبی دست پيدا کند. تمامی این نکات در قالب فایل های آموزشی به کاربر ارائه می گردد.

9- خریدار موظف است قبل از خرید پکیج بخش سوالات متداول وب‌سایت را به خوبی مطالعه کند و در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال پیرامون پکیج سرخطی چیتا از طریق خطوط پشتیبانی از خدمات مشاوره رایگان چیتاسافت استفاده نماید تا بتواند با توجه به نیاز خود و به درستی از خدمات چیتاسافت بهره‌مند شود.

10- درصورت خرید پکیج سرخطی چیتا تحت هیچ شرایطی امکان لغو سفارش به دلیل دریافت فایل های پکیج توسط مشتری وجود نخواهد داشت، لذا خریدار موظف است اطلاعات قرار گرفته بروی وب‌سایت و شبکه های اجتماعی را به خوبی مطالعه کند و درصورت نیاز از خدمات پشتیبانی کمک بگیرد تا با توجه به نیاز خود محصول را خریداری نماید.

11- در صورت دريافت هر گونه خدمات از افراد متفرقه و فاقد صلاحيت از طرف بهره بردار، اين توافقنامه به صورت خودکار فسخ و از درجه اعتبار ساقط می گردد و چیتاسافت هيچگونه مسئوليتی در قبال خسارات وارده احتمالی به بهره بردار را نخواهد داشت.

12- ضمانت چیتاسافت در مورد پکیج نرم افزاری چیتا منحصر به موارد ذيل مي باشد:

الف: تضمين پشتيبانی رايگان به مدت يک سال

ب: تضمين اينکه پکیج نرم افزاری از نظر محتوايی، مطابق با مستندات و قابليت های تعريف شده برای آن عمل خواهد کرد.

پ: تضمين اينکه نرم افزار بر روی سيستم سخت افزاری با حداقل حافظه موقت 2گيگابايت و پردازشگر حداقل با سرعت 1.5 گيگاهرتز و هارد 32 گيگابايتی با 5 گيگ فضای خالی برای درايوی که برنامه در آن نصب شده، يکی از سيستم عامل های اصلی ويندوز شامل ويستا، 7، 8، 10 و 11 عاری از ويروس و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری اجرا گردد. بديهی است اين حداقل مشخصات سخت افزاری بوده و بهره بردار ممکن است برای بهره گيری از سرعت بهينه تر نياز به مشخصات سخت افزاری بالاتری داشته باشد.

تبصره 1- تحت هيچ شرايطی، حتی غفلت و قصور، چیتاسافت برای خسارات ناشی از استفاده يا عدم توانايی در استفاده از نرم افزار و يا مستندات آن مسئول نخواهد بود.

تبصره 2- مسئوليت چیتاسافت براي جبران خسارت و پرداخت غرامت به هر صورت و تحت هر شرايطی که باشد، به هيچ وجه از قيمت نرم افزار فروخته شده فراتر نخواهد رفت.

توافق‌نامه سرویس سرخطی اختصاصی

اين توافق‌نامه بين وب‌سایت چیتاسافت و دریافت کننده خدمات سرخطی اختصاصی که در موافقت‌نامه مشتری نامیده مي شود، منعقد مي گردد.

1. در این سرویس سفارش سرخطی پس از ثبت در سیستم خرید/ فروش به صورت اختصاصی توسط سرور های قدرتمند چیتاسافت واقع در برج میلاد تهران انجام خواهد شد.

2. تمامی اطلاعات ارائه شده توسط مشتری نزد چیتاسافت محفوظ مانده و چیتا امنیت حساب کاربری مشتریان خود را تضمین می نماید.

3. کارمزد سفارشات در این سرویس بین 1 الی 4 درصد می باشد و براساس وضعیت سفارشات، سنگینی صف خرید و فروش، حجم معاملات، خرید و فروش حقوقی و دیگر موارد تعیین شده و به صورت شفاف در پیش فاکتور به مشتری اعلام می گردد.

4. چیتاسافت موظف است هنگام ثبت سفارش در پیش فاکتور پارامتر های نام نماد، تعداد سهام، نوع سفارش، کارمزد سفارش و مدت زمان انجام سفارش را به مشتری اعلام نماید.

تبصره1- مدت زمان انجام سفارش قطعی نبوده و صرفا براساس مدت زمان حدودی سپری شده جهت تکمیل سایر سفارشات مربوط به نماد موردنظر روی سرور های چیتاسافت در پیش فاکتور اعلام می گردد.

تبصره2- تمامی سفارشات پس از ثبت در سیستم خرید/ فروش تا زمان تکمیل سفارش روی سرور های چیتاسافت فعال می مانند و مشتری حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

5. درصورت درخواست مشتری مبنی بر تغییر سفارش ثبت شده از نمادی به نمادی دیگر به صلاح دید چیتاسافت و درصورت مهیا بودن شرایط امکان تغییر سفارش مشتری فراهم می باشد.

6. مسئولیت ایجاد هرگونه اختلال در روند انجام سفارش نظیر اختلالات کارگزاری، مشکلات اکانت کاربر، مسدود بودن اکانت کاربر، تغییر نام کاربری یا رمز عبور، تغییر کارگزاری، تغییر کارگزار ناظر نماد ثبت شده روی سرور های چیتاسافت و هرگونه اختلالات دیگر که منجر به عدم امکان ارائه خدمات از سمت چیتاسافت گردد برعهده مشتری بوده و چیتاسافت هیچگونه مسئولیتی در قبال اینگونه مشکلات ایجاد شده ندارد. همچنین مشتری حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

تبصره 1- درصورت ایجاد اختلال در روند انجام سرخطی سفارش مشتری تا زمان رفع اختلال در حالت تعلیق قرار خواهد گرفت.

تبصره 2- چیتاسافت موظف است پس از رفع اختلال پیش آمده در انجام سرخطی توسط مشتری نسبت به فعال سازی دوباره سفارش در سیستم خرید/ فروش و تکمیل آن اقدام نماید.

7. در صورتی که مشتری سفارش سرخطی ثبت شده توسط چیتاسافت را لغو کند، با توجه به اینکه چیتاسافت تعهد خود را در قبال آن سفارش انجام داده است، مشتری موظف به پرداخت باقیمانده کارمزد چیتاسافت می‌باشد. لازم به ذکر است که نقض اين حقوق باعث شمول و برخورد قانونی اجراهای کيفری و حقوقی مندرج در قوانين موضوعه خواهد شد.

8. سفارشات دارای نماد “بازگشت وجه” شامل گارانتی بازگشت وجه در طی هفت روز ابتدایی سفارش می باشند. در این نوع سفارشات پس از درخواست لغو سفارش توسط مشتری، کارمزد سفارش به شماره حساب اعلام شده توسط مشتری واریز خواهد شد.

تبصره 1- لغو سفارش و واریز کارمزد فقط به شماره حساب به نام صاحب اکانت کارگزاری امکان پذیر خواهد بود و قابل انتقال به غیر نیست.

تبصره 2- در صورتی که مدت زمان انجام سفارش قید شده در فاکتور بیشتر از 7 روز باشد. مشتری موظف است در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده حداکثر ظرف 7 روز درخواست لغو سرویس خود را ثبت نماید، در غیر اینصورت به دلیل هزینه های انجام شده برای سرور و خدمات فنی امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت و سرویس مشتری تا زمان تکمیل سفارش بروی سرور های چیتاسافت فعال خواهد ماند.

9. مشتری موظف است در صورت نیاز کارگزاری خود را به یکی از کارگزاری های مورد تایید چیتاسافت جهت ادامه و تکمیل فرایند سفارش سرخطی منتقل نماید. بدیهی است که در این مدت سفارش مشتری در حالت تعلیق قرار خواهد گرفت.

تبصره: در صورت عدم همکاری مشتری برای انتقال سهام به کارگزاری مورد تایید چیتاسافت، هزینه های پیکربندی، سرور و خدمات فنی از فاکتور مشتری کسر شده و مابقی مبلغ پرداخت شده مشتری به شماره حساب اعلام شده به نام صاحب اکانت پرداخت می‌گردد.

10. درصورت عرضه شدن صف خرید یا جمع شدن صف فروش نماد در زمان پیش گشایش، سرخطی به صورت خودکار حذف شده و مبلغ پرداخت شده مشتری به شماره حساب اعلام شده به نام صاحب اکانت بازگردانده می شود.

توافق‌نامه سرویس سرخطی بلند مدت

اين توافق‌نامه بين وب‌سایت چیتاسافت و دریافت کننده خدمات سرخطی بلند مدت که در موافقت‌نامه مشتری نامیده مي شود، منعقد مي گردد.

1. در این سرویس سفارش سرخطی پس از ثبت در سیستم خرید/ فروش توسط سرور های قدرتمند چیتاسافت واقع در برج میلاد تهران انجام خواهد شد.

2. تمامی اطلاعات ارائه شده توسط مشتری نزد چیتاسافت محفوظ می‌ماند.

3. کارمزد سفارشات در این سرویس 40% از سود خالص کسب شده توسط چیتاسافت می‌باشد و مشتری متعهد می‌شود که پس از تکمیل هر سفارش و فروش سهام آن را پرداخت کند. لازم به ذکر می باشد که نقض اين حقوق باعث شمول و برخورد قانونی اجراهای کيفری و حقوقی مندرج در قوانين موضوعه خواهد شد و مشتری موظف است تمام خسارات وارده را نیز پرداخت نماید.

4. چیتاسافت مواظف است تاریخ هایی که به دلیل ایجاد اختلال روی سرور ها، کاهش پهنای باند، قطعی برق، قطعی اینترنت و یا دیگر مواردی که چیتاسافت نقشی در آنها ندارد ولی باعث عدم امکان ارائه خدمات سرخطی به مشتری می‌شوند را محاسبه کند و آن را به مدت زمان اشتراک مشتری اضافه نماید.

5. چیتاسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا در بخش مانیتورینگ با تنظیم هشدار های مختلف روی سرور با آپتایم 99% سهام مشتری را قبل از ریزش صف خرید بفروش برساند اما چون این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلاتی همچون قطعی برق، قطعی اینترنت، در دسترس نبودن سرور به دلیل اختلالات دیتاسنتر ها یا دیگر موارد هشدار ها عمل نکنند، مسئولیت نهایی فروش سهام و حتی ضرر برعهده خود مشتری است و وظیفه اصلی چیتاسافت فقط خرید سهام به کمک سرخطی برای مشتری می‌باشد و مشتری حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

6. سرویس سرخطی بلند مدت دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط می‌باشد. بدیهی است که هزینه های مربوط به سرور، کانفیگ شبکه و خدمات برای روز هایی که سرخطی انجام شده محاسبه می‌شود و از مبلغ اشتراک کسر خواهد شد.

تبصره: در صورتی که مشتری درخواست خود را دیرتر از 7 روز پس از تهیه اشتراک ثبت کند، امکان لغو اشتراک و بازگشت وجه وجود نخواهد داشت و مشتری حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

7. انتخاب نماد مناسب برای سرخطی در اشتراک های یک ماهه و سه ماهه به صلاحدید چیتاسافت انجام خواهد شد و مشتری حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

8. در اشتراک های شش ماهه و یکساله مشتری می‌تواند نماد مد نظر خود را که مورد تایید چیتاسافت باشد برای سرخطی پیشنهاد دهد.

9. مسئولیت ایجاد هرگونه اختلال در روند انجام سفارش نظیر اختلالات کارگزاری، مشکلات اکانت کاربر، مسدود بودن اکانت کاربر، تغییر نام کاربری یا رمز عبور، تغییر کارگزاری، تغییر کارگزار ناظر نماد ثبت شده روی سرور های چیتاسافت و هرگونه اختلالات دیگر که منجر به عدم امکان ارائه خدمات از سمت چیتاسافت گردد برعهده مشتری بوده و چیتاسافت هیچگونه مسئولیتی در قبال اینگونه مشکلات ایجاد شده ندارد. همچنین مشتری حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

تبصره 1: درصورت ایجاد اختلال در روند انجام سرخطی اشتراک مشتری تا زمان رفع اختلال در حالت تعلیق قرار خواهد گرفت.

تبصره 2: چیتاسافت موظف است پس از رفع اختلال پیش آمده در انجام سرخطی توسط مشتری نسبت به فعال سازی دوباره اشتراک اقدام نماید.

10. در صورتی که مشتری سفارش سرخطی ثبت شده توسط چیتاسافت را لغو کند، با توجه به اینکه چیتاسافت تعهد خود را در قبال آن سفارش انجام داده است، مشتری موظف به پرداخت کارمزد چیتاسافت می‌باشد. لازم به ذکر است که نقض اين حقوق باعث شمول و برخورد قانونی اجراهای کيفری و حقوقی مندرج در قوانين موضوعه خواهد شد.

11. مشتری موظف است از کارگزاری هایی که با سرویس سرخطی بلند مدت چیتا سازگار هستند استفاده نماید.

تبصره: در صورت عدم همکاری مشتری برای استفاده از کارگزاری های سازگار با سرویس سرخطی بلند مدت، اشتراک مشتری تا زمان رفع این مشکل در حالت تعلیق قرار خواهد گرفت.

متن کامل وهمچنين آخرين نسخه بروز شده اين توافق‌نامه همواره بر روی وب‌سايت رسمی چيتاسافت به آدرس www.cheetasoft.ir قرار دارد و طرفین ملزم به مطالعه کامل و رعايت مفاد و مندرجات آن خواهند بود.